maandag 10 november 2008

ding 18

Vanmorgen wat boeken toegevoegd en dat via 23 dingen gedaan. Eerst maar bekeken wat de bedoeling is.
Ik heb een trefwoord "leesclub"gegeven en daar staat het boek in van "Nee, ik wil niet bij een leesclub van Virginia Ironside.
En later heb ik gekeken of ik via mijn trefwoord mijn toegvoegde boek kan terugvinden en dat is gelukt. "
Ik vind mooi dat je je eigen favoriete boeken kunt plaatsen en delen met anderen.
Dus ik heb library toegevoegd aan mij delicious.com als favorieten.

1 opmerking:

Monique Bos zei

Het is toch echt wel een bibliotheek ding dat Library Thing. Ik heb nu verschillende posting op de blogs gelezen en jullie zijn allemaal even enthousiast. Vind ik wel grappig.

Ik moet me nu echt wat meer verdiepen in dit ding. Ik speel nou eenmaal liever radiootje met Last.fm (ding 20). Jeeeee, I get knocked down but I get up again (la la la, ik luister nu naar mijn eigen selectie :) )